Fra venstre mod højre: Direktør Martin Frykmann, værkstedschef Jackie Buus og filialchef René Jørgensen

Ny ledelse i Andersen Biler Hyundai og Opel i Holbæk

Pressemeddelelse: Det er med stor glæde at vi pr 1. december 2017 siger velkommen til René Jørgensen og Jackie Buus som nyt ledelsesteam i vores Hyundai og Opel forretning i Holbæk.

Ny filialchef

René bliver ny filialchef i forretningen og er hermed ansvarlig for den daglige drift af hele filialen. René der kommer fra en anden forhandler i Storkøbenhavn fortæller ”at jeg virkelig glæder mig til at komme i gang og skabe en forretning med en stærk lokal forankring og skarpt blik for, hvad vores kunder har brug for når der skal handles bil”.

Ny værkstedschef

Ny værkstedschef bliver Jackie Buus, der kommer fra en tidligere stilling som værkstedschef, også fra Københavnsområdet. Jackie glæder sig særligt til ”de spændende udfordringer der er ved at drive et værksted med to autoriserede mærker på indgangsdøren. Begge mærker er helt fremme på teknologifronten med hybrid biler og det allerseneste sikkerhedsudstyr. Det er en fornøjelse at arbejde med disse innovative biler” slutter Jackie.

Det nye ledelsesteam hos Andersen Biler i Holbæk afløser filialchef Jan Stormgaard, der oprindeligt stod i spidsen for Autohuset Stormgaard på samme adresse. Andersen Biler er i dag autoriseret forhandler og servicepartner for Citroën, Ford, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Opel og Suzuki samt autoriseret serviceværksted for Dacia, Renault og Volvo.Den 2. januar 2018 slår Andersen Biler dørene op for tre nye Hyundai forhandlere i henholdsvis Ballerup, Søborg og Rødovre.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til filialchef René Jørgensen på e-mail: rejo@andersenbiler.dk