Nissan ARIYA 2024

Nissan
Vejhjælp

Med Nissan vejhjælp, også kaldt Nissan Assistance, får du tryghed på vejen, uanset om det drejer sig om et driftsstop, et teknisk problem eller en situation, hvor du ikke kan komme videre. Nissan Assistance kan kontaktes døgnet rundt, og hjælpen er altid tæt på.

Nye Nissan modeller er dækket af tre års gratis vejhjælp, så længe bilen er omfattet af nybilsgarantien. Dækningen gælder også situationer som tom tank, aflåste nøgler, punktering og strømproblemer på elbiler.

Hvis bilen ikke kan repareres på stedet, sørger Nissan Assistance for bugsering til nærmeste Nissan forhandler. Ved behov kan der også arrangeres midlertidig indkvartering, for eksempel ved uheld i udlandet.

Når du får udført service hos et autoriseret Nissan værksted, forlænges Nissan Assistance automatisk i yderligere tolv måneder. På den måde kan du bevare dækningen i hele bilens levetid, så længe serviceprogrammet følges.

For en ny Nissan dækker gratis vejhjælp i:

Mindst 3 år

Du får mindst tre års gratis vejhjælp fra indregistreringen af din nye bil. Herefter får du helt automatisk 12 måneders ekstra vejhjælp, hver gang din bil bliver serviceret på et autoriseret Nissan værksted – uanset bilens alder.

Har du brug for hjælp?

Ring for hjælp på :

  70 14 01 47

Nissan Assistance leveres af en Nissan Europe partner og er tilgængelig i følgende lande: Albanien, Andorra, Østrig, Hviderusland, Belgien, Bosnien-Hercegovina, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig (gælder ikke oversøiske besiddelser), Tyskland, Grækenland, Ungarn, Island, Irland, Italien, Kosovo, Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Nordmakedonien, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Holland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Rusland, San Marino, Serbien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz, Tyrkiet, Ukraine, Storbritannien og Vatikanet.

Hvis havariet sker i en enklave eller på en ø, der tilhører et af de nævnte lande, er føreren kun berettiget til basisservices i form af reparation på stedet eller bugsering til en Nissan forhandler eller til et lokalt værksted, hvis der ikke er nogen Nissan forhandler.

Nissan Assistance omfatter:

Reparation på stedet eller assistance over telefonen - Først finder vi ud af, om problemet kan løses ved hjælp af instruktioner givet over telefonen. Hvis dette ikke er muligt, sender vi en assistanceservice til dig, eller alternativt bliver din bil bugseret til en Nissan-forhandler.1

Indkvartering - Hvis din bil går i stykker langt hjemmefra, tilbyder vi dig overnatning (i højst tre hverdage).2

Hjemsendelse - Hvis bilen efter et havari i udlandet ikke kan repareres inden for tre hverdage efter indlevering til en Nissan-forhandler, kan vi om nødvendigt hjemtage dig.1

Forsættelse af rejsen - Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at du kan fortsætte din rejse, selvom din bil er gået i stykker.1

Nissan Assistance dækker ikke i følgende tilfælde:

Havarier ved offroad-kørsel

Havarier på grund af force majeure

Havarier ved deltagelse i konkurrencer, optog og racerløb

Beskadigelse af last, fysiske skader eller mistet indkomst på grund af et havari

Havarier på grund af fører eller passagerers forsætlige handlinger eller ekstreme uforsigtighed

Omkostninger, som kunden normalt ville have på en rejse f.eks. brændstof, forsikringer, vejafgifter, parkeringsomkostninger, måltider, etc.

Vil du vide mere?

Find og kontakt din lokale Andersen Biler Nissan værksted her.

Sæt dig ind i vilkår og betingelser

1) Sæt dig ind i vilkårene i kontrakten

2) Tillægsydelsen dækker overnatning, hvis bilen går i stykker mere end 100 km fra hjemmet, og du ønsker at vente på, at bilen bliver repareret. Der tilbydes overnatning for chaufføren og dennes passagerer i højst tre hverdage på et trestjernet (for GT-R bilejere firestjernet) hotel, inklusive morgenmad.