Instrumentbrættet i Honda e med 5 skærme

Er tiden inde til Honda e?

Vi tager en tur i den charmerende elbil

Se den lige

Det er seriøst ikke til at se, men Honda e har faktisk været her et stykke tid. Det var bilen ALLE talte om, da offentligheden så de første billeder, og selv i dag vækker designet opsigt. Se lige forlygterne! Se lige fælgene! Og se lige kabinen!

Bilen er VILDT lækker!

Honda e er en elektrisk minibil, der gør ALT for at imponere fører og passagerer. Kabinen domineres af VOLDSOMT mange skærme, der kan konfigureres på forskellige måder, og fordi bilen har HDMI-indgang, så kan du faktisk spille Playstation i bilen. Why not? Men skærme er ikke alt, og det ved Honda godt.

Du kan nemlig sagtens proppe en masse skærme ind i en bil – det gør ikke nødvendigvis, at den opleves som lækker. Men Honda e ER lækker. Sæderne støtter godt, selernes farve matcher natur-materialet omkring instrumenterne og alle knapper og kontakter klikker på den HELT rigtige måde. Det er faktisk en ting, Honda er vildt gode til. De VED, hvordan ting skal føles, når du betjener dem.

Vil du prøvekøre Honda e?

Det kan vi godt forstå - udfyld felterne herunder.

Dine data bliver kun brugt i forbindelse med testkørslen af Honda e. Vi opfordrer dig til at læse hele vores privatlivspolitik.

Tag med på tur

Kom helt tæt på Honda e, når vores Content Creator, Victor David Kraft, kører en tur i den elektriske Honda e.

Den kører fabelagtigt

Alle biler – også elbiler – skal selvfølgelig også måles på, hvordan de er at køre: ”Bliver du glad af at køre bilen?” Honda e består testen med topkarakter, for den har så mange egenskaber, der får det hele til at gå op i en højere enhed. Bilen vejer kun 1520 kg (det er let for en elbil), styretøjet har den helt rigtige tyngde og fordi bilen har baghjulstræk, er den en ægte entertainer, når du angriber svingene. Med andre ord: Prøv bilen, for du får en god optur på. Den er såmænd også ganske kvik: 0-100 km/t på 8,3 sekunder.

Danmark er klar - er du?

Men du skal jo også oplade bilen, og her kan vi måske argumentere for, at Danmark dengang ikke var klar til Honda e. Siden bilen kom på gaden er der dukket USANDSYNLIGT mange ladestandere op. Ikke bare i Danmark, men hele Europa. Det gør, at rækkevidden slet ikke er så faretruende, som den var back in the days. Det er klart, at hvis du til daglig kører over 200 km om dagen, så er bilen ikke det oplagte valg. Men har du et kørselsmønster som langt de fleste danskere, så er Honda e din trofaste ven.

Måske lader du ude? Måske lader du hjemme? Det har aldrig været nemmere, og det bliver kun nemmere i fremtiden. Med Honda e får du en eksklusiv elbil, der vækker opsigt i gaden. Den kører LANGT sjovere end mange andre elbiler, og som Honda-kunde ender du i en gruppe af meget tilfredse bilejere, der vil have biler med sjæl.